Sara Bjersgård

Mitt nya jag..

Publicerad 2009-02-02 17:06:45 i Allmänt,

Nu har jag varit hos frissan och klippt mig.......
Blev inte riktigt som jag tänkt mig men är  ändå supernöjd!

                                                  Vad tycker ni??

Aldrig haft såhär kort innan och de går liksom upp mer i nacken så så kan knappt ha toffs....spännande detta. Hoppas de faller sig snyggt sen när jag ska fixa till de.....
Men de är superskönt att bli av med så mycket hår och hade världens bästa frisör oxå=)
//S

Kommentarer

Postat av: virre

Publicerad 2009-02-02 17:14:37

skit snyggt!!!

Postat av: big sis

Publicerad 2009-02-02 18:32:27

Tycker det blev bra.. men var synd att du färga blont.. tror det hade varit ännu bättre i brunt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela