Sara Bjersgård

natten..

Publicerad 2009-02-03 23:33:38 i Allmänt,

Förstår inte vad jag fortfarande gör upp....ska ju upp om 7h och 35min!!
Har varit en bra dag på många sätt....blev en del skrivet tillslut och har avklarat 1/3 av uppgiften som skall vara färdig på måndag...hoppas jag orkar ta resten imorgon. Tur för mig att nån påminde mig idag om att den skulle in på måndag då jag trodde jag hade ända tills onsdag på mig och då vi är lediga hela måndagen tänkte jag att jag gör den då. Men tydligen måste den vara inlämna senast 13.00 på måndag...ojoj! Då jag vet att hela min helg kommer ägnas åt först förberedelser för 25års festen och sedan själva festdagen och sedan städa efter festen....finns de ingen tid till att skriva dessa dumma argumentationer än nu i veckan.
Hann ändå med en sväng för att sola idag och sedan satt jag en stund med Viktors arbete och "rättade"/kollade över de. Är bra att kunna lämna ifrån sig sitt arbete till någon annan när man jobbat med de länge..man strrar sig blind! Men nu har han lämat in de.....gött för dig vännen!!

Imorn blir de troligtvis ännu en tråkig föreläsning (tyvärr har jag den inställningen till allt i denna kurs nu) mellan 8.30-11.30.
Sen vid 13.30 blir de till att bli bortskämd då jag ska utnyttja mitt presentkort på bryn och ögonfransfärgning....fint de kommer bli=)
Nä nu måste jag verkligen ta och sova....
Natti natti
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela