Sara Bjersgård

söndagen..

Publicerad 2009-02-01 10:05:35 i Allmänt,

Precis vaknat och är snart iväg.....ska åka iväg till Annie och vi ska gå en riktig långpromenad. Och så härligt att solen skiner idag och himlen är alldeles blå=)
Isse har varit uppe nu sedan 06.00 för att tvätta och ska snart iväg med sin mor till Gällstad....vill egentligen med hänga med men trist att åka då man inte kan köpa nåt/bör inte köpa nåt. Den där utlandsresan med tjejerna börjar försvinna i rasande fart....till saker som fyller ut min garderob....illa illa!

Det är de enda jag tänker på nu.....hur pengarna ska räcka till allt man vill göra och hur jag ska gå ner de där 10kilo....!!!
Men jag hoppas jag får svaren på detta längs med denna termin...de löser sig på nåt sätt hoppas jag....med allt!

Nähä...dax att åka
Ha en trevlig söndag
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela