Sara Bjersgård

ååå va skönt...

Publicerad 2009-01-09 13:24:18 i Allmänt,

Det är helg....gud va skönt!!
Precis ätit lite tortellini med kyckling och vitlök i....jammi. Ska snart masa mig ut och gå en promenix med Lina i de fina vädret. Älskar när solen skiner så och de börjar bli lite varmare......känns som vår trotts att de är januari ännu.
Seminariumet gick bra.....nu är de bara nästa vecka kvar på kursen sen dax att ladda om på nytt.
Ikväll ska jag mest slappa...STÄDA är ett måste här hemma. Skulle egentligen umgås med Karin som åker hem till sthlm nu i helgen men hon har blivit sjuk så*tår* - Krya på dig vännen!
Imorn ska jag jobba i Taberg mellan 10-20 så där går hela den lördagen. På söndag kommer min älskling hem och guddd va de ska bli härligt. Hatar att leva singelliv...........
Nästa veckas skolgång är rätt lugn och blir en lten uppladdning....härligt!
Nu är de dax för en härlig promenix men vännen och hoppas att hostan inte blir för jobbig.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela