Sara Bjersgård

dagen...

Publicerad 2009-01-27 21:55:01 i Allmänt,

Steg upp i ottan imorse för att ta mig upp till Ryhov och för min hjärt- och lungröntgen. Började med att jag inte hittade dit. trodde de var på samma ställe då jag röntgade huvudet men de var numera en byggarbetsplats så lilla hjälplösa jag ringde till infodisken som kopplade mig till röntgen och de fick vägleda mig rätt. Tydligen har röntgen två olika ställen och dit jag skulle låg inne i huvudbyggnaden....suck. När jag kom dit blev inte receptionisterna glada på min remiss eller snarare på min läkare som skrivit min remiss då han skulle skriva om mitt fall var akut eller krävde en dropin-tid. Men fick komma intill direkt och sätta på mig en sån där fin särk(precis Viktor)...en sjukhusskjorta typ som gick omlott. My first time! Själva undersökningen gick jättefort och hade en jättesur dam som sköterska. Är nervös och så får man ett sånt bemötande....illa illa!
Efter det begav jag mig hem, väckte älsklingen och sen skjutsade han mig till vårdcentralen påväg till jobbet, då de var dax för lite blodprover. Hatar nålar och sprutor och gillar därför inte att få en instoppad i armen....! Men de gick bra det med och medans jag satt och väntade fick jag även lite pluggande gjort.....haha..måste sätt roligt ut där jag satt med min bok och mina snygga markeringsmärken/index post-it.

Blev att skynda sig hem sedan och äta och sen direkt till skolan. Tyvärr för ännu en supertråkig föreläsning......

Eftermiddagen försvann i ett naffs då jag ringde en sväng till Viktor....tss...time flies by when you having fun.
Nu är de snart dax för sängen men ska kolla på de senaste avsnittet av The City på mtv.com.......me love!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela