Sara Bjersgård

dödläge...

Publicerad 2009-01-29 17:55:41 i Allmänt,

Har inget att göra......ååå...varför skriver folk inte en massa i sina bloggar för!!!???? behöver lite stimulans i min vardag känner jag....ska nog ta tag i de där bokläsandet mamma pratade om. Förr älskade jag att läsa böcker...skönlitterära böcker som trollband mig i flera timmar. Har faktiskt massa olika titlar jag skulle vilja utforska.....den först får allt bli boken: Flyga drake. Har hört att den är jättebra och har tänkt läsa den nu i över 1år.....nu kanske de passar.

Varit ganska duktig idag annars då jag skrivit 2 dataskrivna sidor om utvecklingsstörning och om integrering/inkludering i särskolan. Mycket har jag skrivit från mina egna åsikter och erfarenheter kontra artiklar jag hade. Därför blir jag lite bekymrad för att jag måste hitta lite mer forskning bakom det jag säger....men ska träffa min gruppkompis Hanna imorn och så ska vi gå igenom allt.

Kanske ska gå in på den där roliga sidan Lina tipsade mig om......
Berättar mer sen=)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela