Sara Bjersgård

gäsp***

Publicerad 2009-01-13 10:27:28 i Allmänt,

Uch vad jag är trött just nu....inte för att jag precis vaknat och är lite så där småseg utan för att min klocka ringde 05.45 imorse och de var dax att masa sig upp för att tvätta!!! Ibland förvånas man över sig själv varför man väljer att tvätta på sin lediga dag och speciellt mellan 6-10 på morgonen. Igår tänkte jag att de var en bra ide....jag kommer upp så jag kan plugga idag och inte sover hela förmiddagen....sen fanns de inga bra tider heller i tvättstugan så de fick bli idag. Men nu är klockan lite efter 10 och jag är så trött så jag lär inte orka plugga....vilket genidrag!
Har i alla fall gjort mig en kopp te och ska försöka läsa igenom en kompis arbete nu...blir spännande och se hur hon har lagt upp de och så ska ju jag sen opponera på det imorn.
Vid 14 ska jag sedan vara nere på stan och möta upp Lina då vi ska ta en promenix...synd att de är så trist väder idag. Bara de inte börjar regna....då är de inget skoj!

Igår var vi och tränade på friskis....ki jympa blev de och Johan(instruktören) tog dö på oss....men han är så himla härlig och rolig så man orkar de där lilla extra. Dock märker man att mina armmuskler som jag hade börjat få är nu helt borta....men de kommer väl!
nähä....få se hur långt jag hinner läsa innan jag somnar*tss*
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela