Sara Bjersgård

jahopp..

Publicerad 2009-01-09 21:22:01 i Allmänt,

Nu börjar jobbångesten komma......den flyger alltid över mig kvällen innan. Nu har jag verkligen ingen lust för att jobba imorn och vill bara ligga under täcket hela dagen. Varför blir de alltid så här......vill ju jobba, tjäna pengar och vara sysselsatt.....men alltid kommer denna ångest och motvilja....skärp dig!
Men har massa annat skoj som händer efter jag har jobbat.....de får jag tänka på istället. Imornkväll blir de bio med Lina och Eve så ska skynda mig från jobbet...så tur att man har bil. Sen på söndag kommer ju älsklingen hem........gud vad ja längtar tills söndag!!!
Har hunnit med och städat  nu...bara lite disk kvar så älsklingen kommer hem till ett fint hem.......
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela