Sara Bjersgård

jippi......

Publicerad 2009-01-02 15:45:42 i Allmänt,


Nya H&M- katalogen kom precis nerdimpande genom brevinkastet!!! Så nu släpper jag allt pluggande som jag nyss satte igång med, gör i ordning lite nytt te och börjar bläddra.
Blev så avis på Lina när hon ringde i onsdags och berättade att hon hade fått den.....att de ska ta 2 hela dagar för den att komma till andra sidan stan!!!! Hoppas de finns massa fint nu så man kan beställa.....hm är de enda stället jag beställt kläder från som kommer med posten, vill helst testa grejerna först och så älskar jag att shoppa med så=)
Förr handlade jag allt på H&M och kunde ha saker från topp till tå från den affären......men sen Gina tricot kom till stan har de blivit där jag köpt allt.
Nähä....dax för lite katalogshopping innan jag tar tag i mitt liv igen.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela