Sara Bjersgård

jobbigt

Publicerad 2009-01-07 17:28:03 i Allmänt,

Precis hemkommen från en heldag i skolan. Gick förvånantsvärt bra för att vara efter jullovet.....kanske för att jag verkligen fått vila upp mig(mot min vilja=).
Nu har jag precis slurpat i mig min först kopp te då halsen kändes som sandpapper. Hugger snart in på min andra...jammi!

Ska ta och läsa en massa massa sidor nu som vi ska ha seminarium på på fredag....lika bra att sätta igång så slipper man sitta och stressa med de imorn......
Har börjat fippla på min Ipod nu med...våre kul att kunna få in lite musik på den tills imorn.
Denna fina finns i mina ägor nu...bara att knipsa på på jackan/tröjan/fickan. Älskar färgen med!!!

Som ni kanske förstår blir de ingen promenix idag då hostan kommer i attacker när jag är ute och jag har allt för mycket att göra för att jag ska känna att jag har tid med att promenera. Sen är de inte alls lika kul att gå själv i mörkret.....tänkte fråga Frida idag men de visade sig ju att hon har ju flyttat nu. De hade jag helt glömt bort och nu kommer jag inte ha en promenadkompis här på torpa längre*tår*

Nu väntar en hög med papper och min rosa överstrykningspenna på mig.......jippi!
//S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela