Sara Bjersgård

I love kort....

Publicerad 2009-01-12 21:35:42 i Allmänt,

Suttit och kollat på en massa bilder....älskar att drömma mig tillbaka till tider man hade kul med vänner eller familjen. Man får en riktig "må bra" känsla av det.....
Hittade t.ex. en fin bild på mig och min syster som jag tog inne på toaletten på Harrys....

Tycker ni vi ser lika ut?

Eller bilder med mina underbara vänner på.....har massa bilder där vi kör singstar....we love!

Vissa är rätt nya och andra är gamla...nostalgi på hög nivå

Tänk....dessa bilder är när vi var 15-16år...vilka småskitar vi var då=)


Man drömmer sig tillbaka till resor man har gjort.....jag älskar London och bästa sätt är att uppleva den med en vän=)



Nu väntar CSI och älsklingen i soffan.....tss
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-01-13 11:47:54

Haha, shit! Va långt hår jag hade på det när vi sjöng singstar... haha

Postat av: big sis

Publicerad 2009-01-13 12:45:33

Nu tror jag jag förstår vad Matte mena när han såg oss på harrys...! Vi är ju lika i så sätt med håret o våran syskonlikhet. Men att jag ser yngre ut vet i tusan. Eller??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela