Sara Bjersgård

måndag...

Publicerad 2009-01-05 13:17:30 i Allmänt,

ångest.....de är måndag idag!!!!
Fick inte ett skit gjort idag då vi åkte till Vaggeryd.....tippen var stängd, preem kunde inte ta emot bilen förrens onsdag, och grejen de skulle måla på väggarna idag fanns inte. Det enda vi kunde göra idag var att beställa tapeter..så 2rullar är beställda till Linus fondvägg.
Nu har jag precis ätit lite och tanken är att jag ska sätta mig och skriva färdigt arbetet nu.......men ägnat bara nu en massa tid till facebook..hahah....vilket liv man har!
Borde få de färdigt idag så mamma kan kolla igenom de och se om hon tycker jag ska ändra nåt. Sen på onsdag hade jag tänkt skriva ut skiten och dela ut till min grupp som ska få läsa de.....
Vad gör ni denna klämmdag....ute i de fina vädret kanske?
//S

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2009-01-05 18:43:22

klämdag? på ica finns det inga sådana, jobb varje dag. suck. Hoppas du kan slita dig från facebook o alla bloggar en stund för o kunna skriva på arbetet. :P puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela