Sara Bjersgård

min fajt!

Publicerad 2009-01-13 17:59:55 i Allmänt,

Hjälp mig......jag har ett sånt sötbegär just nu att jag nog skulle kunna äta vad som helst....redan varit och nallat i dajmpåsen men sen fick jag direkt ångest. Hur ska jag nånsin bli av med 10kilo till sommaren om jag håller på såhär................!!!!!
Jag och Lina har satt ett datum nu då vi ska fira att vi varit så duktiga och gått ner så mycket(som vi båda ska göra tills dess). Vårt datum är den 12juni.......vill du vara med och kämpa så kan du med ha de som måldatum......och vara med oss och fira!!!
Själv har jag börjat med att försöka undvika snabba kolhydrater på kvällen så som pasta,ris,bröd,flingor. Men detta tar jag bort enbart på kvällen då jag egentligen inte gör av med nåt då jag ligger och slappar framför tv:n. De har inte varit så svårt nu första veckan då man medvetet kan välja bort de och göra nåt annat till tex kycklingen,laxen eller så.
Sen tränar vi för fullt nu.....sket i att jag fortfarande är förkyld efter influensan och har promenerat och varit på friskis. Hoppas jag snart byggt på mig tillräckligt med muskler så de kan börja "äta" av mitt fläsk med...tsss
Nu ska jag fixa lite mat....blir kycklingfile med morötter i ugn ikväll....en favorit även hos Isse!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela