Sara Bjersgård

min mamma är bäst

Publicerad 2009-01-06 11:36:53 i Allmänt,

Igår satt mamma med mitt arbete jag har förändrat och förhoppningsvis förbättrat som är själva uppgiften. Dock är min mamma bäst på att rätta så hon har kladdat på varje sida med ändringar hon tycker jag ska göra......hon är bäst att ha och bolla med. Så nu ska jag ta tag i de hon hann igår av de 11sidorna och börja rätta. Hon ser ju sånt jag själv missar då jag tycker vissa saker är en självklarhet och jag har läst de för många gånger själv......

Igår mös vi hela kvällen med räkor,sallad, vitlöksbröd och brieost med kex.....sen bänkade jag och mamma oss framför tv:n för att kolla på nya avsnitt av CSI NY=)
Idag ska jag åka hem till jkpg och hem till mitt kaosartade hem.....då jag själv varit sjuk och Isse inte tagit tag i nåt innan han åkte så ser de ut som ett slagfält med fortfarande oupppackade julklappar,diskhögar och förkyldningspreparat över hela lägenheten. Sen ska jag även mentalt förbereda mig för att de är dax för skola imorn med heldag av föreläsningar. Måste även åka till Maxi och storhandla då kylskåpet gapar tomt.....suck!
Hoppas ni har en härlig dag.....hoppas ni är lediga allihop(även du Eve) och kan njuta av dagen.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela