Sara Bjersgård

mysigt...

Publicerad 2009-01-16 09:34:06 i Allmänt,

Godmorgon på er.....
Idag skiner solen och de är klarblå himmel.....dessa dagar är de så härligt att göra sig iordning och man blir så mycket piggare. Blev väckt idag av en trevlig överraskning. Min handledare som jag hade under min första VFU/Praktik för ungefär 1år sedan ringde och undrade om jag vill vicka för henne på måndag......gud va glad jag blev!! Tänk att dom kommer ihåg mig ännu och hon sa att barnen hade frågat efter mig...då ler man riktigt inombords! Tyvärr har vi ju kursstart på måndag så jag var tvungen att tacka nej...*tår* men hoppas hon ringer fler gånger så jag kan få träffa barnen igen.....var världens mysigaste klass och världens bästa handledare......tänker på dom jämt!
Nähä nu ska jag mumsa upp min äggmacka och sedan kommer Simon snart och hämtar mig....
Min mysiga fredag har nu börjat!!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela