Sara Bjersgård

myssöndag..

Publicerad 2009-01-25 19:39:47 i Allmänt,

Vad gör ni denna söndagskväll?
Börjar känna mig lite bättre och har inte haft knappt några obehagliga "klappningar" i bröstet...kanske för att jag inte rört mig idag eller så börjar de försvinna...hoppas!
Har varit skönt att jobba hela helgen nu med för man kopplar liksom bort allt annat i vardagen då och man får faktiskt ett litet break från allt man går och grubblar på....konstigt men sant!
Imorn ska jag till skolan men dock ingen föreläsning utan arbeta med mitt och Hannas fördjupningsarbete om utvecklingsstörningar...ska bli intressant och hoppas vi får en massa gjort.
Skulle verkligen behöva shoppa lite med....har verkligen 1par jeans nu jag använder och sedan 4par svarta byxor....hahha...skulle behöva iaf 2 nya jeans och nu är de verkligen kris....men sen tänker jag hela tiden att jag vill inte köpa en massa kläder och som jag sen inte kan använda då jag gått ner mina 10kilo =).... (positiva tankar)
Jag lever verkligen inte i nuet nu mera utan tänker jämt på hur de kommer bli i sommar när jag känner mig smalare, lättare, piggare osv......börjar nog bli lite knasig av alla dessa tankar tror jag.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela