Sara Bjersgård

opponering

Publicerad 2009-01-14 11:14:11 i Allmänt,

Min opponering gick jättebra och fick knappt några negativa kommentarer om mitt arbete....det enda jag behöver jobba på är hur jag skriver.....mitt ordval och att jag skriver mer fackligt.......
Så nu ska jag även försöka influera detta i mitt bloggskrivande så det nästa arbete faller sig mer naturligt.....kommer bli sååå svårt!
Både mormor och mamma har kommenterat mitt skrivande här i bloggen.....ibland är de nog förkortningar som jag använder som är svåra att förstå exempelvis iaf=i alla fall eller iof= i och för sig(skriver man så....när man säger de låter de mer som "iofer sig") och de klassiska slöskrivandet är ju när man skriver också som oxå=)
Nähä nu måste jag packa mina träningskläder och bege mig tillbaka till skolan, möta upp födelsedagsbarnet och luncha på nåt trevligt ställe.
See ya later
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela