Sara Bjersgård

promenix..

Publicerad 2009-01-06 15:41:42 i Allmänt,

Nu har vi kommit tillbaka från en promenix jag och pappsen.....Mamma och Linus åkte skridskor på sjön istället. Pappa tror att jag behöver Hok-luft för att bli frisk nu och det ska även hjälpa mig i min viktnedgång....hahha..han är för rolig han. Men jag måste hålla igång nu med promenader så jag slipper bli sjuk mer och bygga upp mitt immunförsvar.....jag måste!
Nu sitter mamma med min text igen, jag ska hoppa in i duschen och sen bjuds det på både zonterapi och energimassage...lyx! Sen måste jag tyvärr börja dra mig hemåt Jönköping...måste ju handla och sen hem och fixa de sista inför imorn. Kanske hinner med att öppna min Ipod shuffle ikväll och lägga in lite låta så kan jag ha den med mig på min promenix imorn=)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela