Sara Bjersgård

slappar...

Publicerad 2009-01-14 20:09:20 i Allmänt,

Har en till riktig slappar kväll......de är nu jag blir rastlös!! Tyvärr är de inget roligt på tv idag heller...ledsen jag blir!
Sitter och spanar på allas bloggar och allt annat roligt man kan hitta på nätet......men börjar tröttna på de med då jag nog läst allt=)
Ska blir skönt att få helg....imorn har jag skola, den sista grejen för denna kurs...sååå skönt. Sen ska jag hem, äta och sen bege mig till taberg och jobba...så roligt att få jobba och tjäna pengar....känns så bra i hjärtat liksom då jag vet att jag kan spara ihop till en härlig utlandsresa...JIPPI!
Lina och jag pratade idag under träningen om att åka tjejgänget utomlands i sommar.....de vore ju såå himla skoj men har ju bestämt med Isse oxå att vi SKA åka.....då vi inte åkte alls i somras. Men kanske blir de två resor......kanske ska jag unna mig det.....man blir ju sugen!
Hoppas ni har en mysig onsdagkväll..
//S

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2009-01-14 20:49:27

vadå inge bra, top model e ju veckans höjdpunkt. =)=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela