Sara Bjersgård

uch då...

Publicerad 2009-01-25 14:47:40 i Allmänt,

Jag börjar bli sjuk igen.......varför????!!!!!!!
Känner mig lite deppig pga detta och orkar inte riktigt ta tag i nåt idag. Blev orolig i torsdagskväll då mitt hjärta kändes som de rusade/flimmrade och detta påverkade min andning....och så började jag hosta.....dessa symtom har kommit och gått nu och ska ringa till vårdcentralen imorgon och kolla upp de. Rädd att de kan vara influensan från jul/nyår har satt sig illa eller att hjärtat är belastat nu när jag tränat stenhårt. Därför blev de ingen kibox idag då jag verkligen inte vill göra de värre.
Vill ju träna och gå ner alla de kilo som gör att jag mår dåligt till vardags......vill vill vill. Kan ju inte bli sjuk igen och alla muskler jag forhoppningsvis byggt upp bara försvinner.*tår*
Kanske är de denna j*kla kalla lägenhet och kalla luften som gör att jag blir sjuk......kan man stämma nån då??
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela