Sara Bjersgård

vilken är finast?

Publicerad 2009-01-09 20:48:57 i Allmänt,

Ikväll kommer massa gamla saker som jag borde skrivit om för länge sen.....men efter alla omständigheter blir de nu...tsss!

Vilken tycker ni är finast?? Ville ha alla 3 av klänningarna men pga taskig budget fick de bara bli en av dom.

Jättemysko färg på denna och därför valdes den bort. (försök att bortse fläskarmen=)


Denna svarta blev jag sååå kär i men har redan 2svarta klänningar så därför föll den bort. Dock ångrar jag mig nu...åååå!


Denna festblåsa hänger i min garderob just nu...älskar färgen!!


Tyckte ni jag gjorde ett bra val? Hade så svårt att välja att jag ringde ner min syster som fick hjälpa mig i mitt val.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela