Sara Bjersgård

gillar lockar....

Publicerad 2009-07-30 12:34:48 i Allmänt,

Nu när jag varit ledig väldigt mycket så har jag försökt hitta på massa skojsiga saker för att fördriva tiden. I måndags bestämde jag mig för att testa att locka håret i minismå lockar för att se hur de skulle se ut med mitt kortare hår......blev väldigt nöjd och kommer nog locka de många gånger framöver (när de finns tid för de=)


Vad tycker ni?

Har även färgat utväxten och gjort håret lite mer askblont........
//S aka Trollungen

Kommentarer

Postat av: Frida hjelm

Publicerad 2009-07-30 13:51:36

Det blev riktigt snyggt med lockarna...Skulle oxå vilja ha lockar i mitt hår...

Postat av: danijola

Publicerad 2009-08-11 15:32:49

du va jette fin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela