Sara Bjersgård

onsdag....

Publicerad 2009-07-08 18:34:23 i Allmänt,

Varit dålig på att skriva nu....dagarna bara rinner iväg och känner att jag aldrig har nåt roligt att skriva om dagen. Har egentligen hittat på massa skoj nu, så här kommer en liten uppdatering.
Jag har haft kvalitetstid med min älskling, kollat på film, gått promenader och lagat mat.
Idag har jag umgåtts med Lina en sväng. Vi tog en sväng på stan och kollade lite i affärerna......köpte äntligen de där hallonröda chinos:arna jag suktat över länge nu.....reafynd=)

Sedan tog vi oss en liten (fika) på kaffebönen och sen begav vi oss för att träna på gymmet.......vi har inte varit på gymmet på hur länge som helst, så nu var de verkligen dax! Vi körde kondition 30min så vi riktigt fick svettas och körde slut på oss själva. Sen körde vi armar (som var väldigt jobbigt efter så långt uppehåll) och mage/rygg. Så nu känner jag mig sådär allert och sund, en underbar känsla!
Min älskling jobbar faktiskt nu i 3dagar (med lön), samtidigt som jag nu äntligen är ledig. Men tycker ändå de är toppen och jag är snart ledig igen......
Skulle egentligen åka hem till mormor och morfar i veckan med, men pga vädret m.m så blir de av nästa vecka.....då ska vi plocka jordgubbar...mums. Hoppas dom inte har regnat bort till dess!
Men nu har jag iaf massa tid över till annat, i min ensamhet. Har iof lite planer för resten av veckan redan, som jag hoppas blir av.
Sen blir de jobb, HELA helgen...........

Hoppas ni haft/har en underbar vecka....
XOXO
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-09 09:35:32

Jag har träningsvärk i magen!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela