Sara Bjersgård

Planer för dan'

Publicerad 2009-07-30 12:46:01 i Allmänt,



Håller på att laga mat just nu.......dax för lunch ju=)
I eftermiddag blir de lite shopping med mamma, Christine och Annie på A6 och Ikea. Tyvärr måste jag hålla hårt i plånboken idag, efter vår feta elräkning på 3000kr, vi fick denna månad.
Dock ska jag leta en massa fynd.......vi var inne en sväng på kappahl i tisdags och då köpte Christine ett par byxor för 99kr.....men när hon kom till kassan så var de halva reapriset, så hon fick dom för 49kr........det är fynd de. Så hoppas jag kan hitta massa sånna fynd idag. Byxor/Jeans står högst på listan.......

Igår blev en väldigt lyckad dag och var så skoj att träffa Karin igen. Kunna planera upp Sommarskolan med Frida, som man gått och tänkt på hela sommaren. Och sen tog vi och åkte upp till tabergstoppen och åt deras kända räkmacka och mumsade glass.....jammi! Vilken underbar utsikt de är därifrån.....tog kort med mobilen som jag kan lägga in sen, så får ni se. Såg jobbet därifrån oxå...tss!

Hoppas ni får en fin dag
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela