Sara Bjersgård

Ska jag beställa?

Publicerad 2009-07-30 21:16:03 i Allmänt,

Nu har jag valt ut vad jag vill beställa från den nya H&M katalogen-hösten 2009!

Vit blus med hög hals





Vet inte vilken färg jag vill ha av denna cardigan. Mintgrönt ät ju så himla fint, men mörklila är ju mer höstfärg. Kan jag inte bestämma mig köper jag nog en svart, istället. Mycket enklare ju=)



Sen har jag hittat denna snygga mössa. Men vilken färg är bäst att välja. Sp härligt med färg men svårt att matcha med halsduk.


Den här sjalen tror jag jag kommer bo i under hösten. Känns som den skulle passa mig.....vad tror ni?

Var även väldigt sugen på att beställa en väska med, men hittade samma inne på A6 idag, så har redan köpt den. Den kommer bli perfekt till skolan. Enkel och stor så alla böcker, block och matlåda får plats.





Åååå vad roligt de är med shopping......farligt, men roligt!
//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela