Sara Bjersgård

fredag och dagen innan....

Publicerad 2009-06-05 11:02:51 i Allmänt,

Redan fredag och regnet öser ner utanför......varför känns de mycket tyngre att göra nåt när de regnar?!
Idag ska jag ta en sväng in mot stan för att växla pengar och ska nog stanna en sväng på apoteket för att köpa lite förkyldningspreparat...tyvärr har förkyldningen inte släppt och hoppas jag kan kurera mig och slippa bli sjuk under resan....
Ska nog även ta mig en promenad till Maxi för att köpa lite ätbart som man kan ha med sig..lite nötter,knäckebröd pratade vi om, nån frukt kanske att ha med sig på resan dit.
Sen ska jag såklart ta upp min fina röda resväska från källaren idag och börja packa idag...ååå vad roligt! Dock har jag alltid så himla svårt att gallra och brukar ta med mig hela garderoben...ska försöka tänka lite extra den här gången=)
Ska även köra en riktig "ta- hand -om- mig" dag då naglar skall målas,ögonbryn skall noppras,ansiktsmask läggas och massa mer.
Ikväll ska jag och älsklingen ha myskväll såhär innan jag åker...lite kvalitetstid alltså!
Nu ska jag svida om och ge mig iväg så man får en start på denna dag.
Hoppas ni får en underbar fredag
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela