Sara Bjersgård

lite ledig...

Publicerad 2009-06-26 12:49:47 i Allmänt,


Nu är jag ledig tills på måndag.....ååå vad skönt de är med helg!
Gick upp rätt tidigt idag då jag planerat en massa......bakat kärleksmums som jag och Karin ska ha, när vi nu i eftermiddag lägger oss på vätterstranden=)
Så blir att umgås med Karin hela dagen...jippi! Sedan ikväll åker jag hem till Hok och så blir de firande av min bror på lördag, med släkt och vänner.
På söndag blir de mer kalas, för då blir de firande av min systers sambo som fyller 25.........kalas,kalas,kalas hela helgen.
Ska försöka vara så mycket ute i solen som möjligt nu, då en nu tuff, jobbvecka väntar på måndag......

Hoppas ni får en underbar helg mina vänner!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela