Sara Bjersgård

SOMMARLOV!!!!!

Publicerad 2009-06-04 10:08:45 i Allmänt,


SOMMARLOV!!!!!!!!!!
Nu har jag officiellt sommarlov och gud vad skönt de känns...........inget mer pluggande,läsande,inmatande på flera månader. Kommer nog ta några dagar för mig att inse detta...livet rullar ju liksom på ändå.
Tentan gick bra.....var nästan exakt likadan som en av de gamla tentorna jag övat efter......så om jag inte skrivit helt fel och konstigt så har jag garanterat klarat den. Kändes skönt när man såg frågorna men ändå kändes de snopet då man övat på så mycket mer.........men men.
Nu ska jag slapp en stund och sen möta Lina för lunch och shopping på stan.....ska införskaffa mig allt nödvändigt inför resan idag tänkte jag=)
Hoppas ni får en underbar torsdag....
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela