Sara Bjersgård

åååååååååååååååååå

Publicerad 2009-03-27 20:43:54 i Allmänt,

JIPPI! Det är allt jag kan säga....
Har varit så nyfiken jättelänge nu på vad jag skulle få tillbaka på skatteåterbäringen och kom på att jag kunde gå in själv med min e-legitimation på skatteverkets hemsida...........fick en underbart trevlig överraskning.
Jag får tillbaka hela 11295kr..........JIPPI! Där är både mina utlandsresor betalda.......Me love! Ska vara snabb på att godkänna de så jag får pengarna innan midsommar....för då ÅKER vi tjejer ju.....eller hur!?
Vilken härlig fredag de blev......
//S

Kommentarer

Postat av: b

Publicerad 2009-03-28 09:07:32

oj! det var ett välkommet besked förstår jag:D själv får jag 770 kr. haha:D fast jag trodde jag skulle få betala så jag är glad ändå!:)



du måste komma och kolla in köket snart! vi får fixa en reunion!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-29 14:54:11

Yeaaahh! Charter here we come!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela