Sara Bjersgård

dagen...

Publicerad 2009-03-11 17:41:06 i Allmänt,

Vi har haft en rätt mysig dag på praktiken idag.....vi tog med oss hela klassen ner till stan och lämnade/lånade böcker på stadsbiblioteket. Sen gick vi till Malmborgs och fikade......mysigt. Dock så blev en av eleverna så dålig och spydde på em nu så nu känner jag mig överhopad av bacilusker och mår bara dåligt. Förhoppningsvis inbillar jag mig bara för nu är verkligen inte rätt tid till att bli sjuk på. Har en obligatorisk föreläsning imorn och sen de sista dagarna nu på vfu:n. Sen jobbar jag HELA helgen så de finns verkligen ingen tid till magsjuka nu!!!!

Efter praktiken åkte jag och älsklingen och handlade......fick med mig en underbart god glass hem. Med bananglass och choklad.....den var helt underbar!!!!! Nu ska jag sätta mig med mitt åtgärdsprogram och sen kanske de blir att fixa med bloggen oxå. Älsklingen har hjälpt mig med en ny header som nog kommer bli supersnygg och kände för lite förändring. Tyvärr fattade jag inte hur jag skulle göra denna gång heller men då Isse vet precis så tog han sig tid och fixade......me love!
Kanske ska ta mig en clementin nu med....smaskens!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela