Sara Bjersgård

födelsedagen....

Publicerad 2009-03-22 18:28:08 i Allmänt,

Hade en mysig födelsedag igår......tog de lugnt och städade lite på förmiddagen och sen begav vi oss hem till Hok. Vi åt gott och bara umgicks.....me love!
Fick även en massa fina presenter.....
Massa fint av vännerna.......hur söta tesilar som helst med löste till såklart=)

                                                 
Fick även en cool grej.......tar ingen plats heller=)


Av älsklingen fick jag 3fina nya berlocker till mitt armband. En härlig jordgubbe, en fin nyckelpiga och ett hjärta med LOVE på.

Sen fick jag en underbart god parfym, 20st rosor och en våg......
          

När jag var hemma fick jag massa fina blommor och pengar/presentkort.



Sen fick jag en underbart fin teckning av min lilla lillebror. Det är ju tanken som räknas.....

Han är ju bara 17år......=)

Tack alla för de fina uppvaktandet!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela