Sara Bjersgård

fredag,,,,,

Publicerad 2009-03-27 15:18:01 i Allmänt,

Äntligen helg...
Har haft min sista redovisning idag och lämnat in mitt åtgärdsprogram....så nu är jag helt ledig i helgen....ååå så skönt!
Efter skolan gick jag ner mot stan för att möta upp Isse och Jens för lunch....tog även en sväng förbi hälsokosten och köpte zink-tabletter. så nu har jag tagit den först tabletten så får vi se om ca 2v om de funkar. Tydligen kan man få en massa finnar först innan de blir bättre, men de var oxå helt individuellt......åå så spännande detta är. tanken på att bli av med finnar som jag alltid haft känns konstigt, men gud vad besviken jag kommer bli om de inte funkar!!
Nu ska jag invänta på att höra nåt från min bror eller mor som kanske kommer hit och jag ska bjuda på våfflor=) Sen ska jag även upp till a6/ikea med älsklingen och spana lite. Ikväll blir de myspys framför tv:n tror jag........åååå vad jag älskar fredagar.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela