Sara Bjersgård

inte igen....

Publicerad 2009-03-04 15:39:26 i Allmänt,

Kom hem precis efter en liten promenix från stan....passade på att stiga av tidigare så jag fick mina 30min promenad idag! Fast kom på sen att jag redan gått 1h med en av eleverna idag på morgonen...haha....extra duktig helt enkelt. Är så bra där uppe vid öxnehaga då de är så bergigt/brant så man får verkligen backträning.....dock gör de att barnen inte orkar lika mycket heller=) Men "vi" pedagoger var så glada att just denna elev hängde med på en sån lång promenad...!

När jag kom hem nu stod de två killar och borrade precis utanför vår dörr........frågade hur länge dom skulle hålla på och dom hoppades bli färdiga idag...JIPPI! Sen var jag tvungen att säga att dom var hopplösa som borrade så hemskt och dom gillade att de var så populära bland alla.....hahah! -"de är ju tur att man är omtyckt"
Konstigt nog lät de nästan inte alls särskilt mycket högre av borrningen trotts att de var utanför dörren......måste verkligen gå i väggarna det där. Men har haft en malande huvudvärk hela eftermiddagen så de var verkligen ingen höjdare att komma hem till ändå.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela