Sara Bjersgård

inte min dag...

Publicerad 2009-03-05 18:27:11 i Allmänt,

Idag är verkligen inte min dag.....allt har gått emot mig verkligen.
Hade chans att vicka idag en stund på eftermiddagen men då ställdes lektionen in så blev inget vick. Sen messade Lina och sa att hon var förkyld=ingen spinning. Kommer hem till en askall lägenhet och fryser nu som aset(typ). Sen ringde jag till jobbet och kollar om dom bytt bort min tid på lördag....då är han som fixar sånt sjuk och jag lär troligtvis behöva jobba på lördag. Datorn krånglar och får verkligen inte adobe flash player att fungera......Isse får de heller inte att funka och verkas inte ens installeras fast de står att installationen är genomförd......mycket konstigt!!!

Kanske ska gå och lägga mig och hoppas att allt löser sig imorn..................
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-05 20:47:01

Stackare, imorn är det säkert din dag!! =)

Postat av: big sis

Publicerad 2009-03-05 22:52:47

Imon är det garanterat din dag.... Då ska lill strumpa vara med syster yster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela