Sara Bjersgård

lördag...

Publicerad 2009-03-07 11:56:20 i Allmänt,

Precis gått upp och ätit frukost nu.....vi tog en låååång sovmorgon idag! Konstigt nog så vaknade jag ändå kl8 imorse som en klocka och kroppen är så inställd på att få sova 7½h nu...komiskt de där ibland! Men jag kunde gott sömna om och verkligen ligga och dra mig.....underbart!
Idag ska jag inte göra ett dugg....förutom att jobba=) Sitter nu mest på att väntar på att åka iväg....sånt är så jobbigt trotts att de är roligt att jobba.
Skulle egentligen inte jobba idag först men sen tackade jag ja i all hast och sen när jag upptäckte att jag jobbar hela nästa helg och att jag inte haft en enda ledig hel helg nu på väldigt länge så frågade jag om den gick att byta bort. Detta gjorde jag i söndags då jag jobbade och sen hörde jag inget alls. Ringde igår och då hade detta inte kollats upp....tydligen är han som fixar vikarier sjuk och en hel hög annan personal är sjuka med=kris. Så därför blir det ännu en helg med jobb.....men härligt goa pengar sen=)
Efter jobbet ska jag hem till Pesa och Madde där ett gäng har samlats för hockey/schlager. Sedan ska vi väl hinna prata om vi kan åka utomlands tillsammans i sommar. Måste ju se så alla kan samma vecka...de blir de knepigaste=)

Igår blev de underbart god middag med fläskfile och så kollade vi på High school musical 3 och sen The day the earth stood still. Jag älskar ju dans/sång filmer så den förstnämnda var för mig och den sista för Isse.......visst är han söt!

Hoppas ni får en mysig lördag
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela