Sara Bjersgård

min dag....

Publicerad 2009-03-21 11:15:48 i Allmänt,



Det är min dag idag, ja de är min dag idag, ja de är min daaag i daaaaagg*tralalala*
Denna fina trudelutt har jag sjungt hela morgonen.....Isse blir nog snart tokig på mig.
Idag fyller jag år......hela 22år.....gud va gammal jag börjar bli!
Hade en underbart trevlig kväll igår med mina närmsta vänner och såklart blev de singstar för fulla muggar=)
Idag ska vi åka hem till Hok där mormor och morfar har anslutit och fira lite till.......tyvärr kunde inte kusinerna och annan "släkt" komma så de blir en familjekväll helt och hållet...mysigt!
Ska försöka njuta av vårsolen en sista gång innan den tydligen försvinner imorn i en tid framöver.......
XOXO
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-21 17:20:12

Grattis igen :)

Postat av: fam

Publicerad 2009-03-21 18:25:50

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-21 18:28:31

grattis från din lilla svarta vän i vara

+ övriga fam westin förståssss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela