Sara Bjersgård

pluggar.....typ!

Publicerad 2009-03-23 16:06:09 i Allmänt,

Jag kommer ingenstans med mitt pluggande.....de är det dumma med att man är ledig så mycket men inte har så mycket att göra.....man skjuter bara på de ju!
I lördags tog jag tag i min kursbok som vi ska ha seminarium på på onsdag och jag kom rätt långt. Tanken är att man ska ta ut 3 olika frågeställningar ur boken. De har jag nu redan gjort men de dumma är att man måste ta dom ur 3 olika kapitel....grrr. Jag hittade en frågeställning redan i inledningen och sedan två stycken i de första kapitlet......
De roliga var när jag låg i sängen och läste och kom på den första frågeställningen orkade jag inte gå upp och hämta mitt block utan tog de närmsta jag hade, en gammal tidning uppslagen på krypto/kryss-sidan.
 
Så de blev massa små anteckningar överallt på hela sidan och jag har nu sammanställt detta fint=)
Ska försöka ta tag i mitt åtgärdsprogram nu med, trotts bristen på motivation!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela