Sara Bjersgård

swich...

Publicerad 2009-03-03 19:06:38 i Allmänt,

Idag blev de visst en ändlös med massa konstiga inlägg..hahahha!
Men nu har de äntligen slutat borra och klockan är ca 19.........jippi!
Jag har helt från ingenstanns skrivit ungefär 1sida på mitt åtgärdsprogram.....swisch sa det bara. Dock är de skitsvårt att skriva en bakgrund/kartläggning om eleven då alla elever på särskolan har en diagnos och en kartläggning på detta. Ska kolla med min handledare imorn om hon kan hjälpa mig skriva den delen, vet ju inte ens vilken diagnos eleven har=)
Har tur även då hlk-lärare kommer på torsdag och jag har hon som ska läsa allas åtgärdsprogram sen så ska fråga ut henne om allt!!!!......dock är hon lite skrämmande så får se om jag vågar ifrågasätta nåt alls.....*tss*
Nu ska jag iaf köra mitt 30min yogapass tänkte jag och sedan få i mig nåt att äta.
Sen blir de navy CIS vid 20 och efter det min braiga bok.......är inne i ett spännande kapitel nu så kunde knappt lägga ifrån mig den igår kväll=)
Hoppas ni har haft en underbar dag mina vänner
//S

Kommentarer

Postat av: b

Publicerad 2009-03-03 22:22:55

tack:)

jag hade gärna gått, men ska hem och jobba den här helgen. välbehövda pengar verkligen.



hur går det på vfu:n?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela