Sara Bjersgård

dålig uppdatering

Publicerad 2009-05-02 10:29:33 i Allmänt,

uch vad dåligt jag har uppdaterat nu........
Hade iaf en slutredovisning i torsdag som gick superbra och vi fick knappt nån kritik för vårt arbete....mohahha va duktig vi kände oss=)
Sen bar de av direkt upp till A6 för att leta vita skor och massa annat kul.......var helt dööd när jag kom hem och han bara byta om lite innan jag drog iväg igen. Begav mig först till Lina (å Eve) innan vi åkte vidare till Emelie för att fira vår valborg. De blev grillning i en mysig park och vi satt där rätt länge. Tyvärr var jag sååå himla trött och satt mest och jäspade så när girlsen skulle gå ut begav jag mig hemåt till sängen.
Blev en tidig uppgång på fredagen ändå då älsklingen skulle upp och spela golf och jag kunde inte somna om sen (som vanligt). Så jag gick tidigt ut och la mig i solen för att bättre på brännan, men tyvärr blåste de kallt här i stan igår så låg inte så länge. Var en sväng hos min syster och fixade lite saker inför bröllopet. Blev en riktigt slapp dag helt enkelt.
Idag är de dax för bröllop.......så kul ska de bli. Solen skiner och är härlig klarblå himmel.....perfekt väder som vi hoppas håller i sig hela dagen.
Vi åker iväg vid 13-tiden då de är en bit att åka...
Nu ska jag ta och testa mina nya strumpbyxor om dom passar eller om jag ska köra med bara ben....!
Hoppas ni får en underbar lördag
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela