Sara Bjersgård

godmorgon torsdag......

Publicerad 2009-05-28 09:49:59 i Allmänt,


Godmorgon godmorgon!
Idag skolkar jag (!!!) då förmiddagens föreläsare aldrig har nåt vettigt att säga.....de var samma som vi hade i tisdags,då jag gick hem vid rasten. Har aldrig varit en sån person som inte gått på lektionerna....har heller inte fattat andra personer som förr i tiden valde att inte gå.....helt obegripligt för mig. Men de känns som en stor skillnad nu när man går på Högskolan än Gymnasiet/högstadiet......Ändå så får jag väldigt dåligt samvete när jag inte går (väldigt sällan), konstigt de där!
Men tänkte jag skulle ägna mig förmiddag åt en springrunda och sen lite "pyssel" här hemma....hoppas jag hinner öva lite begrepp oxå,så dom sätter sig.
I eftermiddag blir de sedan då studiebesök ute på Råslätt i en moske...hoppas på at de blir väldigt intressant!
Resten av em/kväll finns de ännu inga planer för....så de återstår att se!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela