Sara Bjersgård

helg........

Publicerad 2009-05-15 10:06:31 i Allmänt,

Gud vad härligt med fredag och början på helgen.......lovely!
Idag hoppade jag morgonens förelsäning för att läsa istället,ämnet för dagen var svenska traditioner och tror inte de ger mig så mycket, utan läser boken som innehåller exakt detta.
Tyvärr så vaknade jag som ett ljus efter 8h sömn och kan såklart inte somna om......sitter här och tagit del av alla nya nyheter som hänt under natten. Ska nog ta och äta lite frukost nu.....efter ca 1½h börjar magen kurra, hopplöst att äta frukost utan den startsträckan.

Igår var en trevlig dag på många sätt.....hade skola där vi mest diskuterade (på danska) om varför vi är som vi är......gav inte så mycket faktamässigt, men är mer filosofiska tankar kring livet och kulturen vi lever i. Efter skolan blev de ännu ett spinningpass-denna gång ala 70min.......gud vad död jag var i benen redan innan vi började och gud vad döda mina ben var efter=)
Sen blev de myspys framför criminal minds och hämtmat......jammi!

Idag ska jag försöka bege mig ut och springa......men ska vänta tills i em. Risken finns att om jag springer nu på fm så blir jag så trött att jag inte orkar läsa sen.......de vore ju inget bra!
Ikväll ska jag och älsklingen kolla på film och äta god mat. Älskar myskvällar där de inte finns några krav eller måsten......underbart!

Igår pratade jag och Lina mer om utomlandsresa......blir de av så åker vi om typ 3v....ååå vad jag längtar!!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela