Sara Bjersgård

lillördagskväll...

Publicerad 2009-05-27 17:41:03 i Allmänt,

Precis kommit hem efter en långpromenix...gick upp mot stadsparken så var mycket backar att ta sig upp för. Känns faktiskt lite extra i benen nu....men kan bara vara inbillning oxå *haha*
Resten av kvällen kommer ägnas åt att laga lite mat...superhungrig redan. Sen ska jag väl försöka kolla lite på de där böckerna(men bara kolla på dom...tss) så jag känner att jag komme rigång med tentapluggandet redan nu. Ikväll kl20 har älsklingen fotbollsmatch, så ska nog gå och kolla på den, bara om det inte regnar såklart!

Dagens redovisning visade sig inte ens vara obligatorisk och inget examinerande så många tog tillfället i akt och sket i gruppdiskussion och istället skriva på sin hemtenta. Dock var vi ju redan färdiga med den i vår grupp så vi var nog dom enda som satt snällt och fint och redovisade vår del...hahha. Läraren gick inte ens runt till de olika grupperna för att höra vad vi hade kommit fram till.....dåligt tycker jag!
Imorgon ska vi besöka en moske med vår danska religionslärare....ska bli väldigt spännande och troligtvis de mest intressant vi kommer ha gjort på hela terminen, tyvärr!

Hoppas eran onsdag har varit fin på alla sätt
Nu ska jag ringa min mor....
//S

Kommentarer

Postat av: b

Publicerad 2009-05-28 09:21:43

Postat av: b

Publicerad 2009-05-28 09:22:24

oj då. det var ju inte meningen. :)



vad roligt att besöka en moské. i råslätt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela