Sara Bjersgård

lustigt...

Publicerad 2009-05-05 21:50:38 i Allmänt,

Mitt internet bara dog.........men fick igång de igen nyss! Men nu krånglar blogg.se så får se om jag får iväg nåt inlägg.

Har haft en bra dag idag ialla fall. Gick bara i skolan till 15 då vi fick sluta lite tidigare.....gick hem och gick direkt ut på en promenad. Kände mig så hängig och visste att om jag skulle sätta mig skulle jag inte komma iväg. Blev en rask promenix med Lina och sen har jag bara slöat i soffan. Ska snart gå och kojsa då jag är sååå trött nu.
Imorn går jag bara förmiddagen så är hemma till lunch....härligt. Förmiddagsföreläsningar är så mycket lättare att gå på än de på em och man hinner med så mycket mer dom dagarna. Man utnyttjar dagen bättre då man går upp tidigt och sedan har massa tid på em......me like!
Hoppas eran dag varit bra
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela