Sara Bjersgård

måndag morgon....

Publicerad 2009-05-04 09:41:16 i Allmänt,

Godmorgon mina vänner!
Precis gått upp och ätit lite go frukost. Ska snart bege mig ut för en springrunda, då jag är ledig nu på förmiddagen. Man måste ju passa på när man har tid till detta. Egentligen skulle man ju alltid träna på morgonen men skulle aldrig kunna tvinga mig upp 1 ½h tidigare varje dag.
Har ny kursstart i em om kulturmöten, hoppas verkligen de är en bra delkurs nu så man kan avsluta på ett bra sätt. Är bara 5 veckor kvar till man har sommarlov-helt underbart! Därför bör ju sommaren inom kort bli mer planerad med när man ska jobba med exakta tider och inbokade resor.....spännande!
Har ni några planer för sommaren? - Sommarjobba, åka utomlands, fira midsommar, sola som en galning????

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela