Sara Bjersgård

morgonstund har guld i mun...

Publicerad 2009-05-11 11:22:33 i Allmänt,


Godmorgon mina vänner!
Start på en ny vecka och trots att jag är ledig idag känns denna måndag ändå så tung..... Var trotts de uppe vid 9 för att börja plugga ,så jag får boken jag lånat av Hanna utläst idag. Hoppas ju även på att mina andra böcker passar genom brevinkastet och kommer om 1h ungefär.....annars får jag vänta och hämta dom efter kl17...suck!
Kommer ta ett litet break med läsningen vid 14-tiden för att ta en långpromenix med min syster.....kommer bli väldigt skönt att komma ut och få lite luft och tjata av sig.

Tyvärr kommer min dag se väldigt tråkig ut.......
Vad ska ni hitta på för kul idag?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela