Sara Bjersgård

Vilken dag....

Publicerad 2009-05-06 20:57:48 i Allmänt,

Vad jag har hunnit med mycket idag........har varit en väldigt bra onsdag!
Hann med en förmiddag i skolan...hem och åt och sen åkte vi till Maxi för att storhandla. Begav mig direkt efter handlandet iväg för en springrunda och idag gick de superbra.......hade dock ondare i knän och skenben men gick bra ändå. Känner att jag nog måste hitta på nåt som bygger upp mina knän samtidigt nu.....något förslag?

Ikväll har jag varit så pigg och rastlös så tog och städade vårt badrumsskåp.....ett evighetsprojekt. Men hann med alla hyllor utan Isses (han ville kolla igenom sina grejer själv). Blev superfint och organiserat och slängde såååå himla mycket=)
                           FÖRE                                                                            EFTER

       

Har ungefär en pappkasse full med saker jag ska slänga......känns väldigt skönt att äntligen fått de gjort=)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela