Sara Bjersgård

working progress...

Publicerad 2009-05-13 17:24:05 i Allmänt,

Håller på att fixa med bloggen....ska äntligen göra lite ändringar och få en ny header. Älskade den jag hade innan som Eve gjorde åt mig men varit så sugen på en annan stil väldigt länge nu. Vet dock inte än om jag väljer att hålla mig till enkelt,utan något foto eller nåt. Eller om jag ska lägga till några fina kort i headerna ialla fall.....vad tycker ni?
Ni som kommer gå in nu under kvällen(onsdag) kommer troligtvis inte se de färdiga resultatet ikväll......beroende på hur sent ni läser=)
Hoppas ni kommer tycka om förändringen..
//S

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-14 21:01:59

Bilder i headern!! :) Hälsa Isse o tacka för "hjälpen"... stödet iaf :) haha Vi kämpade på bra utan något resultat! Surt att bikinin inte fanns kvar... attans! Vi hörs! Ha en bra helg! Kramar

Postat av: Lina

Publicerad 2009-05-14 21:02:38

Bilder i headern!! :) Hälsa Isse o tacka för "hjälpen"... stödet iaf :) haha Vi kämpade på bra utan något resultat! Surt att bikinin inte fanns kvar... attans! Vi hörs! Ha en bra helg! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela