Sara Bjersgård

HATAR DATORER

Publicerad 2009-11-24 15:17:38 i Allmänt,

Min dag har varit skit...en riktig otursdag! Gick upp relativt tidigt idag för att jag skulle försöka få min hemtenta klar...när jag sätter igång min dator så verkar allt som vanligt när helt plötsligt skärmen blir svart trots att datorn är igång........jag får panik och sen har resten av dagen varit förstörd! Troligtvis är de ljusen i skärmen eller nåt sånt som gått sönder och kostar typ 2000kr att laga...jippi! Just nu har min syster varit så superduper snäll och lånat ut hennes laptop till mig, då hon inte använder den så mycket. Det enda jag är ledsen för nu är att Isse inte skall lyckas att rädda alla mina bilder jag har och som jag inte har sparat någonstanns..*tår*
Gud vad jag hatar datorer ibland....och man märker hur hela ens liv är kretsat kring den där dumma burken!
Tur i oturen skickade jag över min hemtenta som jag hade skrivit en stor del av till min mejl igår så jag slipper skriva om skiten....då hade jag nog inte överlevt denna dag!
Nu ska jag snart hem till Lina och skriva stipendie till Filippinerna....hoppas dagen avslutas positivt, ska bara se till att jag inte blir påkörd påvägen dit!

Hoppas ni har haft en bra tisdag ialla fall......
                                                                                                                                  //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela