Sara Bjersgård

ingen motivation...

Publicerad 2009-11-09 17:18:03 i Allmänt,

Vad gör man när ens motivation är noll.....trött och seg, ont överallt, fryser och lättirriterad.....vilken härlig snart på veckan.....hahha
Efter allt för lite sömn på jobbet mellan lör/sön så var jag istället övertrött igår efter att besökt föräldrarna i Hok, med lövkrattning och mys. Sen hem och bara vända för att sen kolla på handboll och Eve...sedan till kvällsfika hos Emelie (där jag var allt för trött för att vara social=) och sen avsluta med tv-tittande.....var som en död zombi i morse när klockan ringde!
Hade dock en mysig morgon med sconesfrukost hemma hos Anna för lite grupparbete...hade även lite hundträning med Jennys nya valp...tss
Sen hem för lunch och sammanställning av gruppens tjöt (hann inte med detta under utsatt tid)....har inte rört mig från soffan sen dess. Allt de där om att ut och springa eller gå en långpromenad har försvunnit med orken/lusten.....jag som tränade så bra förra veckan!!
Ska försöka övertala älsklingen att gå en promenix, då mörkret är allt för skrämmande för lilla mig=)
                                                                                                                               //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela