Sara Bjersgård

kalas helg

Publicerad 2009-11-19 22:23:23 i Allmänt,

Min förra helg var en riktig fest-helg då vi var på två inflyttningsfester både under fredagen och lördagen. Först var vi hos Erik och Elin som bor såååååå fint...älskade deras lägenhet och blev smått avis! Blev en tidigt hemgång dock då jag skulle jobba 9-20 på lördagen....men trevligt var de!

Körde en mysig tunika och lite tjockare leggings....hade dock vara raggisarna hemma=)


Sedan åkte jag hem efter jobbet på lördagen i rasande fart för att fräscha till mig och sen var de inflyttningsfest hos Anna och Patrik. Hann knappt dit innan de var dax för utgång och gänget på typ 20pers drog sig ner mot stan....

Utgång= partytopp=). Tyvärr hann jag inte eller orkade locka håret....


Både tunikan och den svarta toppen är köpta i Sthlm och affären New Yorker!

                                                                                                                           //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela